Hey beste bezoeker! Eerst en vooral; fijn dat je je weg naar la boulangerie de Sofie hebt gevonden!

Wat is het opzet? 
Op een gemakkelijke en goedkope manier zelfgemaakt gebak bestellen.

Voor wie?
-Voor iedereen die iemand wil verrassen op een orginele, lekkere manier;
-Voor iedereen die zichzelf lekker wil verwennen;
-Voor iedereen die tijd te weinig heeft, maar toch liever zelfgemaakt gebak presenteert.

Waarom?
Omdat ik, doordat ik heel graag en veel bak, al veel ervaring heb opgedaan en jullie maar al te graag wil laten meeproeven!

Bon appétit! 


10 opmerkingen:

Anoniem zei

Sofie, uw site ziet er geweldig uit!
Krijg al honger door al dat lekkers te zien en mensen ik raad jullie aan om hier volle bak te bestellen want ik geniet telkens als ik iets lekkers eet :)

Anoniem zei

Sofieeeeeeeee, de site ziet er echt mooi uit! Voor een vriendenprijsje wil ik wel zo'n taartjes ja! + voor mn verjaardag altijd nog zo'n zandkoekjes als dit jaar!

Groetjes, en tot vrijdag! ;)

Anoniem zei

Echt een super mooie site! Bestellen maar want die koekjes zijn lekker, ik kan het weten! ;)

Annelien zei

Yummie says my tummie!

Anoniem zei

Heel erg mooie taartjes en gebakjes ik krijg er spontaan honger van! Vooral de chocoladetaart ;)
Goed bezig!x

Anoniem zei

Dit is een pareltje van creativiteit,heel mooi Sofie!
Je bent een veelzijdige meid, en ik kan het weten want ik ben een fiere leerkracht!
Groetjes

Anoniem zei

De gepersonaliseerde zandkoekjes zijn echt een aanrader! Het is zo schattig en attent, perfect om te laten zien dat je aan de ander denkt. En Sofie kan gewoon heerlijk bakken..! x

Sabine zei

Beste Sofie,

Ook in Nederland valt je gebak erg in de smaak! Leuk dat je de koekjes trouwens zo verzorgd aflevert. Je kunt ze zelfs gewoon als doosje op tafel zetten. Ideaal om op het werk te trakteren!
De gepersonaliseerde koekjes zijn echt hartverwarmend! En dat alles voor een boterzacht prijsje!

Echt een aanrader!

Sabine

Anoniem zei

Sofie, je kan echt heel goed bakken, het is altijd heel erg lekker en zo ziet het er ook uit ;p deze vakantie als je komt weer?
Heel veel grtjs en tot gauw, hanne, nele, thomas & mathijs

Anoniem zei

duties of nafdac https://fmohconnect.gov.ng/landing.html